کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316478 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هوآوی در کمین متخصصان و طراحان سامسونگ نشسته است

موفقیت شرکت‌هایی همچون سامسونگ در دنیای دیجیتال انکار ناشدنی است و بعد از فراز و فرودهای زیاد در سال‌های اخیر به نظر می‌رسد یک بار دیگر این کمپانی با معرفی دو پرچمدار زیبای خود، سال 2015 در مسیر درستی قرار گرفته است. حالا از یک رسانه کره‌ای خبر می‌رسد هوآوی تمام تلاش خود را به کار بسته تا مهندسان سامسونگ را به خدمت خود در آورد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ سرانجام پس از ماه‌ها افشاگری، گمانه‌زنی و شایعه‌سازی، سامسونگ از گلکسی اس 6 و اس 6 اج به عنوان پرچمدارانش در سال 2015 رونمایی کرد که با توجه به طراحی جذاب و بدنه شیشه‌ای و فلزی با نمایشگر منحنی در نسخه اج می‌توان تا کنون لقب زیباترین گوشی‌های امسال را به آنها اختصاص داد که برای آینده طراحی شده‌اند.

معرفی این دو دستگاه نشان می‌دهد سامسونگ یک بار دیگر مسیر درست را پیدا کرده و انتخاب آن سعی دارد ضمن جبران اشتباهات چند سال اخیر بار دیگر جایگاه واقعی و شخصیت برند خود را در دنیای موبایل احیا کند. اما این موضوع سبب می‌شود تا رقبای سرسخت این کمپانی بیش از پیش فعال‌شده در کارش سرک بکشند و برای اینکه یک بار دیگر آن را پایین بکشند، دست به هر کاری بزنند.

شاید کمی تاسف‌بار باشد، ولی Korea Times اعلام کرده کمپانی چینی هوآوی سعی دارد به هر شکلی که شده مهندسان سامسونگ را به خدمت خود در آورد و با آنها قرارداد کاری امضا کند. براساس این گزارش، قرار است کارمندان جدید بر روی تجربه کاربری و توسعه چیپ به این غول چینی کمک کنند.

البته استخدام نیروهای جدید هیچ مشکلی ندارد و گفته می‌شود هوآوی به شدت دنبال استعدادهای جدید است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. با این وجود این گزارش مدعی شده که قرار نیست حتی با توجه به پرداخت بیشتر و غیرمعمول و نقش‌های تعریف‌شده مستقل‌تر در مشاغل جدید، هیچ یک از مهندسان سامسونگ این کمپانی را ترک کرده و به رقیب چینی بپیوندند.

فردا پرچمدار جدید هوآوی یعنی گوشی P8 به صورت رسمی معرفی می‌شود که براساس افشاگری‌های قبلی به یک پردازنده 8 هسته‌ای Kirin 930 با فناوری ساخت 16 نانومتری، 3 گیگابایت حافظه رم، دوربین 13 مگاپیکسل در پشت و دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه و نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ‌دی مجهز شود. شاید استعدادهای سامسونگ حتی وقت کافی نداشته باشند تا نگاهی دقیق به پرچمدار هوآوی بیاندازند، ولی رابط کاربری Emotion UI هوآوی که از تاچ‌ویز الهام گرفته شده، در آینده بیشتر این موضوع را روشن خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26012 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/01/26 تعداد مشاهده: 1628
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر